Műanyagmentes július: szemléletformáló kampányt indított a SPAR

Műanyagmentes július: szemléletformáló kampányt indított a SPAR

A SPAR Magyarország is csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. Az egész hónapot felölelő szemléletformáló kezdeményezés célja, hogy az üzletek vásárlóinak és a vállalat több mint 14 ezer munkatársának figyelmét felhívják a műanyaghulladékok csökkentésének fontosságára.
Biztonságosabb lett a zámori gólyalakótelep

Biztonságosabb lett a zámori gólyalakótelep

Ötvenöt hektáron terül el a Pusztazámori Regionális Hulladékkezelő Központ, az ország legnagyobb, szigorú hazai és uniós környezetvédelmi előírásoknak megfelelően üzemeltetett, fedetlen hulladéklerakója. A folyamatosan érkező szerves hulladék messziről odavonzza a madarakat.
Védelmező algoritmusok: a mesterséges intelligencia szerepe a környezetvédelemben

Védelmező algoritmusok: a mesterséges intelligencia szerepe a környezetvédelemben

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent? A mesterséges intelligencia nem csupán a digitális tartalom létrehozásának és feldolgozásának eszközeként szolgál, hanem fontos szerepet játszik környezetünk megóvásában is. Fekete Csaba Csongor, 20 éves tapasztalattal rendelkező mesterséges intelligencia szakértő segítségével tekintettünk át, miként segíthet a mesterséges intelligencia környezetünk megóvásában.
Mutasd meg te miként véded a környezeted! - Klímavédelemmel kapcsolatos fotókat várnak

Mutasd meg te miként véded a környezeted! - Klímavédelemmel kapcsolatos fotókat várnak

Fotópályázatot hirdetett az Európai Éghajlati Paktum, amelynek középpontjában a klímavédelemmel kapcsolatos egyéni cselekvések megörökítése és bemutatása áll. A versenyen minden európai felnőtt állampolgár részt vehet, három kategóriában várják a pályaműveket június 28-ig.
Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
1/12