Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

Világméretű PR-kampány indult a klímaváltozás elleni harc részeként

45 PR-ügynökség és kommunikációs szervezet fogott össze, hogy egy közös célért, az éghajlatváltozás elleni kampányon dolgozzon. Az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programjának (UNDP) ″Weather Kids″ kampánya március 21-én indult, és eddig több mint 80 országban jelent meg az összefogásnak köszönhetően.
Az épületek is tudni fogják, mit tettünk tavaly nyáron

Az épületek is tudni fogják, mit tettünk tavaly nyáron

A klímaváltozás messze többről szól, mint a környezetünk átalakulása – komoly társadalmi és technológiai változások is zajlanak. Ezeknek a felismerése óriási jelentőségű az ingatlanszektor számára ahhoz, hogy a mai épületek 15 év múlva is gazdaságosan használhatók legyenek, és ne a 70-80-as években épült ingatlanok sorsára jussanak. Új funkcióiknak kell megfelelni, alkalmazni kell a zöld technológiákat, és már azt is figyelembe kell venni, hogy az épületek is tanulnak.
Közös sorozatot kap Meryl Streep, a Trónok harca Havas Jon-ja és a Jóbarátokból ismert Ross

Közös sorozatot kap Meryl Streep, a Trónok harca Havas Jon-ja és a Jóbarátokból ismert Ross

A sorozat a klímaválság történeteit fogja bemutatni.
A klímaváltozás hatása az építőiparra

A klímaváltozás hatása az építőiparra

A klímaváltozás egyre nyilvánvalóbb hatást gyakorol az építőiparra. A szélsőséges időjárás, az egyre melegebb nyarak, valamint a fenntarthatóságra vonatkozó szigorúbb szabályozások és társadalmi elvárások új kihívásokat jelentenek az építőipari vállalatok számára.
A Holdon találhatunk megoldást a klímaváltozásra

A Holdon találhatunk megoldást a klímaváltozásra

2025-ben már a Holdon termesztene növényeket egy ausztrál űrkutatási start-up, aki az Ausztrál Nemzeti Egyetem (ANU) segítségével vinné véghez ezt a feladatot
1/2