A kkv-k kétharmada képtelen megfizetni a marketingeszközök drágulását

A kkv-k kétharmada képtelen megfizetni a marketingeszközök drágulását

Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.
A hazai kkv-k jelentős része úgy vezette be a hibrid informatikát, hogy nem is tud róla

A hazai kkv-k jelentős része úgy vezette be a hibrid informatikát, hogy nem is tud róla

A pandémia alatt bevezetett felhős rendszereket a mai napig sokan nem használják megfelelően.
Innovációs mintamegoldások a KKV-k számára

Innovációs mintamegoldások a KKV-k számára

Szabadon tanulmányozható ipari mintaalkalmazásokat adott át a Delta Technologies öt hazai termelővállalat számára.
Pesszimisták a magyar kkv-k, nehéz évre számítanak

Pesszimisták a magyar kkv-k, nehéz évre számítanak

Úgy tűnik, hogy a hazai kis- és középvállalkozások a Nemzetközi Valutaalap előrejelzéséhez igazítják hangulatukat. Az IMF szerint sokak számára hozhat recessziót 2023, ennek megfelelően bár korrigált a magyar kkv-k bizalmi indexe, de továbbra is negatív tartományban maradt.
Új trend: már nem a főnök a marketinges a hazai KKV-knál

Új trend: már nem a főnök a marketinges a hazai KKV-knál

Ez derül ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, immár 10 alkalommal elkészült KKV Marketing Felmérés 2022 c. kutatásából, amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2022-es marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.
2/20