A Visa a tartalomgyártókra is kisvállalkozásként tekint

A Visa a tartalomgyártókra is kisvállalkozásként tekint

A lisszaboni Web Summit megnyitóján a Visa bejelentette új kezdeményezéseit, melyekkel a digitális tartalomgyártókat támogatják. Ezen újítások bevezetésével a Visa hivatalosan kisvállalkozókként kezeli őket, elismerve, hogy a tartalomgyártók jelentős szerepet játszanak a digitális gazdaság fejlődésében. Mostantól a tartalomgyártók ugyanolyan könnyedén és biztonságosan vehetik igénybe a Visa kisvállalkozások számára biztosított pénzügyi eszközeit és szolgáltatásait, legyen szó fizetésekről vagy bevételeik kezeléséről.
Kisvállalkozók tömege kerülhet bajba a Google Analytics átalakulása miatt

Kisvállalkozók tömege kerülhet bajba a Google Analytics átalakulása miatt

A Universal Analytics július 1-től fokozatosan elérhetetlenné válik, így mindenkinek át kell térnie a Google Analytics 4 rendszerre.
A TikTok mentheti meg a kisvállalkozókat?

A TikTok mentheti meg a kisvállalkozókat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni?
Mostantól a kisvállalkozók is pár perc alatt megmérhetik a karbonlábnyomukat

Mostantól a kisvállalkozók is pár perc alatt megmérhetik a karbonlábnyomukat

Új fejezet kezdődik a kis- és egyéni vállalkozások számára: egyre többen követelhetik meg a beszállítóiktól, hogy elkötelezettséget mutassanak a fenntarthatóság terén. A társadalom részéről is egyre nagyobb az igény, hogy a vállalkozások környezetvédelmi törekvései átláthatóak legyenek. Kevés cég tudja azonban, hogy mekkora a karbonlábnyoma és hogyan tudná csökkenteni azt. Íme pár hasznos tipp a kibocsátás minimalizálására.
A 4 legfontosabb üzleti trendek kisvállalkozóknak 2023-ra

A 4 legfontosabb üzleti trendek kisvállalkozóknak 2023-ra

2023- megérkezett. Egy új év pedig mindig újdonságokat is hoz magával. A sikeres kisvállalkozás vagy nagyvállalkozás felépítésének és életben tartásának is az első lépése az, hogy tisztában legyünk legújabb iparági trendekkel, és alkalmazkodjunk a változó helyzetekhez. Valamint laikus emberként is fontos, hogy tisztában legyünk az újdonságokkal.
1/2