Javuló kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?

Javuló kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?

A KSH adatai szerint az év első öt hónapjában javult a fogyasztás. Bár még mindig nem éri el a 2021-es év átlagát, májusban már 3,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához képest. Az éves növekedés a fogyasztói bizalom erősödését vetíti előre, ugyanakkor a megváltozott fogyasztói magatartás miatt a vásárlók még mindig óvatosak, ami változást követel a cégektől is.
Még hogy válságban a kiskereskedelem? – egy adat, ami mindezt cáfolja

Még hogy válságban a kiskereskedelem? – egy adat, ami mindezt cáfolja

Soha még ekkora összeget nem folyósítottak a bankok áruhitelből, mint tavaly év végén: a kiskereskedelmi forgalom közel 8 százalékos zuhanása ellenére 2023-ban 8,5 százalékkal nőtt az ügyfelek által felvett áruhitelek összege – hívja fel a figyelmet Gergely Péter. A BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője arra is figyelmeztet, hogy a 0 százalékos akcióknak köszönhetően ma kisebb átlagkamaton elérhetőek az áruhitelek, mint amilyen kamatot egy-egy személyi kölcsönért fizetni kell.
Romlik a kiskereskedők helyzete, de kivédhető a csökkenés

Romlik a kiskereskedők helyzete, de kivédhető a csökkenés

A KSH adatai szerint januárban a kiskereskedelmi forgalom a decemberi számokhoz hasonlóan csökkent, ám egyes szektorok és kereskedők a nehéz helyzet ellenére tudtak növekedni.
Hatodik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben a kiskereskedelmi piacon

Hatodik éve a Telekom az első az online mobil- és tabletértékesítésben a kiskereskedelmi piacon

2023-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon - immár hatodik éve. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,7 százalékát tudhatja magáénak a Telekom, amivel az egyik legnagyobb hazai online szereplőnek számít – derült ki a GKID legfrissebb e-kereskedelmi kutatásából.
Egy év alatt a hazai üzemanyag-kiskereskedelmi piac meghatározó szereplőjévé vált az ORLEN

Egy év alatt a hazai üzemanyag-kiskereskedelmi piac meghatározó szereplőjévé vált az ORLEN

Az ORLEN egy éve jelent meg Magyaroroszágon, és látványosan gyorsan az ország vezető benzinkút-hálózatainak egyikévé vált. A vállalat megerősítette pozícióját a magyar piacon, így a második évében további növekedésre és fejlődésre készül. Kelet-Közép-Európa legnagyobb multienergetikai vállalata a hazai piacra lépését követő tizenkét hónapban számos, a vásárlók igényeire szabott újítást vezetett be, s ezeket a fejlesztéseket a továbbiakban is folytatják majd. Minőségi üzemanyagkínálatának, a Stop.Cafe éttermek ízletes kávéinak, DESPAR-élelmiszerüzleteinek, valamint az ORLEN-mobilalkalmazás egyénileg lehívható kedvezményeinek köszönhetően egyre többen választják a társaság töltőállomásait, ismertségét pedig tovább növelik az izgalmas nyereményjátékok és sportszponzorációs aktivitások.
1/4