Karácsonykor a Maldív-szigetek, Mexikó és Zanzibár különösen népszerű úticélok

Karácsonykor a Maldív-szigetek, Mexikó és Zanzibár különösen népszerű úticélok

A TUI kutatást végzett az idei karácsonyi pihenés legnépszerűbb úti céljairól. Az ünnepek alatt utazók idén is leginkább a tengerparton töltik a karácsonyt és az újévet. A távolabbi úti célok közül a Maldív-szigetek, Mexikó és Zanzibár különösen népszerűek, a közelebbi úti célok közül az élen a török Riviéra áll Antalyával, amelyet az egyiptomi Hurghada és a Zöld-foki szigeteken található Sal követ. Ez utóbbi a téli szezonban Bécsből közvetlenül is elérhető a TUI újabb járatával.
MNB fogyasztóvédelmi kampány: Pénzügyi és digitális biztonságban a meghitt karácsonyért

MNB fogyasztóvédelmi kampány: Pénzügyi és digitális biztonságban a meghitt karácsonyért

Az MNB Adventi naptára 24 napon át 24 pénzügyi tanácsot ad közösségi médiafelületein – ezzel indítja el a jegybank a karácsonyi és az év végi felelős vásárlást, hitelfelvételt és digitális biztonságot támogató idei kampányát. A vásárlások online útra terelődése, az egyre kifinomultabb bűnözői módszerek időszakában egyre fontosabb az ügyfelek tudatosságának erősítése. „A hitel nem ajándék!″ pénzügyi fogyasztóvédelmi tematikus oldal cikkeinek, kisfilmjeinek, tanácsadó programjainak célja, hogy ne fölösleges adósságot vigyünk a fenyő alá.
Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok, és ekkora kedvezményt tartanak vonzónak

Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok, és ekkora kedvezményt tartanak vonzónak

A Yettel friss országos kutatása szerint idén tízből négy magyar fogyasztó többnyire online tervezi beszerezni a karácsonyi ajándékokat, és közel ugyanennyien szívesen használnak ehhez alkalmazásokat is. A megkérdezettek több mint fele tudatosan keresi a kuponokat, kedvezményeket; egy tízezer forintos vásárlás esetén ezer forint engedményt sokan már jó ajánlatnak tartanak. Az ajándékvadászatban most a mobiltársaság is segít: a Yettel alkalmazásban meglepetés kedvezményekkel vár mindenkit.
Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt

Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt

Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető – derül ki a GKID e-kereskedelmet vizsgáló aktuális felméréséből és az idei karácsonyi szezonra adott előrejelzéséből. Ha a megrendelt termékek értéke csökken is, a küldemények darabszáma várhatóan tovább emelkedik.
2/21