
2023. november 30. 14:05Szánj az olvasásra 3 percet!
Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
Marketing

2023. november 25. 18:24Szánj az olvasásra 3 percet!
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető – derül ki a GKID e-kereskedelmet vizsgáló aktuális felméréséből és az idei karácsonyi szezonra adott előrejelzéséből. Ha a megrendelt termékek értéke csökken is, a küldemények darabszáma várhatóan tovább emelkedik.
E-kereskedelem