Élelmiszerpazarlás és menstruáció - Tabu témák tabuk nélkül!

Élelmiszerpazarlás és menstruáció - Tabu témák tabuk nélkül!

A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.
A megfelelő életmentés mellett kampányolnak

A megfelelő életmentés mellett kampányolnak

Kortól, nemtől, fizikai állapottól függetlenül sokszor előjel nélkül bármikor bekövetkezhet egy váratlan szívleállás. Ilyen esetben négy perc elteltével az agy olyan oxigénhiányos állapotba kerülhet, melynek során maradandó idegrendszeri károsodások alakulhatnak ki. Az időben megkezdett újraélesztés a mentő kiérkezéséig életet menthet. Szívleállás esetén az újraélesztést és a defibrillátor használatát rögtön meg kell kezdeni. A mentők kiérkezéséig - ami ma Magyarországon átlagosan tíz-tizenöt perc - a bajba jutott személy élete a helyszínen tartózkodó emberek azonnali segítségnyújtásán múlhat.
Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan tudunk a legtöbbet segíteni közlekedés közben egy szirénázva érkező mentőautónak? Miért nem jó megoldás, ha megállunk a megkülönböztető jelzést használó jármű előtt? Miért nem szabad sosem a szirénázó mentőautóra tapadva előzni a többi közlekedőt? Ilyen kérdésekre kapunk választ abból a videóból, amellyel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) útjára indítja idei #közlekedjbiztonságosan kampányát. Az Országos Mentőszolgálattal együttműködésben készült videóban a nézők is Győrfi Pál szóvivő mellett ülhetnek egy éppen szirénázva közlekedő mentőautóban.
“Olyan sok, meglepően olcsó″ - a Pepco elindította tavaszi ″Szuper Árak″ kampányát

“Olyan sok, meglepően olcsó″ - a Pepco elindította tavaszi ″Szuper Árak″ kampányát

A Pepco kampányt indított a rendszeres kínálatában kivételesen kedvező áron kapható termékekből. Az üzletlánc ezzel válaszol a folyamatos inflációra, amely a vásárlók zsebét sújtja. A kivételes árba minden beletartozik, amire egy családnak szüksége van.
Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan tudunk a legtöbbet segíteni közlekedés közben egy szirénázva érkező mentőautónak? Miért nem jó megoldás, ha megállunk a megkülönböztető jelzést használó jármű előtt? Miért nem szabad sosem a szirénázó mentőautóra tapadva előzni a többi közlekedőt? Ilyen kérdésekre kapunk választ abból a videóból, amellyel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) útjára indítja idei #közlekedjbiztonságosan kampányát. Az Országos Mentőszolgálattal együttműködésben készült videóban a nézők is Győrfi Pál szóvivő mellett ülhetnek egy éppen szirénázva közlekedő mentőautóban.
1/29