2024. december 03. 10:18Szánj az olvasásra 2 percet!
December 3-án, a fogyatékossággal élő emberek világnapján kiemelt figyelmet kap a felzárkóztatás és az esélyegyenlőség megteremtése. Ehhez kapcsolódva a Szerencsejáték Zrt. az elmúlt napokban a közösségi média csatornáin mutatta meg követői számára, hogy miként érzékelik a világot a látássérültek, halláskárosultak vagy mozgássérültként élők.
Marketing
2024. november 16. 05:41Szánj az olvasásra 2 percet!
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Marketing
2024. november 15. 08:47Szánj az olvasásra 4 percet!
Törd át a csendet! címmel indít figyelemfelhívó kampányt a Nyitottak Vagyunk.
Marketing