Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)

Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)

A közösségi média felületek szerteágazó lehetőségeket kínálnak a cégeknek, aki ötletes kampányokkal bombázza az ügyfeleket, nyert. Versenyfelhívás!
Hősnőket faragna a kismamákból a Coca-Cola és a Loffice Coworkid

Hősnőket faragna a kismamákból a Coca-Cola és a Loffice Coworkid

Hősnőké a jövő! – Ezzel a szlogennel publikálta közös nőnapi kampányfilmjét a két vállalat.
Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)

Közösségimédia-kampány: ami nélkül nem lehet élni (versenyfelhívás)

A közösségi média felületek szerteágazó lehetőségeket kínálnak a cégeknek, aki ötletes kampányokkal bombázza az ügyfeleket, nyert. Versenyfelhívás!
1/3