Különleges módon segít megérteni a fogyatékkal élők helyzetét  a Szerencsejáték Zrt. új kampánya

Különleges módon segít megérteni a fogyatékkal élők helyzetét a Szerencsejáték Zrt. új kampánya

December 3-án, a fogyatékossággal élő emberek világnapján kiemelt figyelmet kap a felzárkóztatás és az esélyegyenlőség megteremtése. Ehhez kapcsolódva a Szerencsejáték Zrt. az elmúlt napokban a közösségi média csatornáin mutatta meg követői számára, hogy miként érzékelik a világot a látássérültek, halláskárosultak vagy mozgássérültként élők.
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Nemzetgazdasági szinten is kárt okozhat a hátrányos megkülönböztetés a munkahelyeken

Nemzetgazdasági szinten is kárt okozhat a hátrányos megkülönböztetés a munkahelyeken

Törd át a csendet! címmel indít figyelemfelhívó kampányt a Nyitottak Vagyunk.
A Telekom ünnepi kampánya egy korlátok nélküli világot mutat be

A Telekom ünnepi kampánya egy korlátok nélküli világot mutat be

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását

Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását

4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil a vásárlók segítségével a Persil a gyerekekért országos kampánya keretében júliusban. A márka a legnélkülözőbb településen élő gyermekek sportolási lehetőségét támogatta ezzel az összeggel, emellett pedig több mint 1200 család számára biztosított fél évre elegendő mosószert. A kampányhoz többek közt olyan hírességek is csatlakoztak, mint Kiss Gergely olimpikon vízilabdázó.
1/35