Az idősek digitális készségeit fejlesztené az NMHH

Az idősek digitális készségeit fejlesztené az NMHH

Ha technológiáról van szó, elsősorban családjuk fiatalabb tagjaira támaszkodnak a 65 év felettiek.
„Együtt többet adhatunk”

„Együtt többet adhatunk”

Ezt az üzenetet közvetíti a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia (MKPK) 1%-os kampánya, amelynek elkészítésével a Mediatort bízták meg.
Közös filmben kampányolnak a sztárok a lakossági hulladékégetés ellen

Közös filmben kampányolnak a sztárok a lakossági hulladékégetés ellen

Béres Alexandra, Tóth Vera, Jaksity Kata, Molnár Áron, Németh Kristóf és Puskás Peti egy kisfilmben, és közel 30 sztár posztokban kér mindenkit, hogy ne égessen hulladékot.
TikTok divízió indítás és új ügyfélmegbízás a HD marketingnél

TikTok divízió indítás és új ügyfélmegbízás a HD marketingnél

A HD marketinget bízta meg TikTok kampányának teljes körű lebonyolításával a Konzolvilág. Az ügynökségi megbízás fókuszában a számítástechnikai és gaming profilú webáruház hirdetésmenedzsmentje és optimalizációja áll.
Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

Fenntarthatósági kampányt indít az IKEA

A kampány rámutat arra, hogy fenntartható módon élni egyszerű, s közben a környezetünket óvhatjuk és pénzt takaríthatunk meg.
1/9