A szerencse stratégiája címmel jelent meg a Reklámtörténet új kötete

A szerencse stratégiája címmel jelent meg a Reklámtörténet új kötete

Andy Nairn brit márkastratéga műve a szakmai műhely 9. kiadványa A szerencsét általában a lottózók, fogadóirodák és kaszinók világához szoktuk kötni, de az üzleti körökben nem sok szó esik róla, mi több, tabunak számít. Nem szerepel üzleti tervekben, éves beszámolókban, marketingstratégiákban; nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben – és minden kudarcban – meghatározó szerepet játszik.
Minden, amit tudni akarsz az AI-ről, de nem merted megkérdezni

Minden, amit tudni akarsz az AI-ről, de nem merted megkérdezni

Könyvben oszlatják el a mesterséges intelligencia használatával kapcsolatos félelmeket.
Evolúciós folyamaton megy át a grafikus szakma

Evolúciós folyamaton megy át a grafikus szakma

Megjelent a Magyar tervezőgrafika top 100 című hiánypótló alkotás a könyvpiacon, ami átfogó képet ad a mai magyar tervezőgrafikáról. A könyv 100 kiemelkedő - magyar alkotók által készített - művet mutat be. A könyvbemutatóra a Magyar Képzőművészeti Egyetem könyvtárában került sor.
Egészség! Az értékét kell kommunikálni!  Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
Dönteni tudni kell.  A Döntésgyár mindenkinek segít eligazodni a döntéshozatal útvesztőiben.  Könyvajánló

Dönteni tudni kell. A Döntésgyár mindenkinek segít eligazodni a döntéshozatal útvesztőiben. Könyvajánló

A Reklámtörténet Könyvek kiadásában végre magyarul is megjelent Richard Shotton DÖNTÉSGYÁR (The Choice Factory), című kötete, amit 2019-ben az év üzleti könyvének választottak a Business Book Awards-on, a BBH World Cup of Advertising Books listáján az első helyet szerezte meg.
1/7