Ugrás az ismeretlenbe avagy inspiráló kreativitás a korona idején

Ugrás az ismeretlenbe avagy inspiráló kreativitás a korona idején

Az megvan, hogyha a Google-ben képeket keresel kreativitás témában, akkor elárasztanak a kezüket összefestékezett gyerekek? Tényleg ennyit gondolunk a kreativitásról? Nekem egész mást jelent. Megosztom, hogyan láttam előbújni a kreativitást a korona idején, hátha ráismersz a saját kreatív tartalékaidra. Mellékesen pedig azért veszem elő a témát, mert ha még egy színes pacát meglátok illusztrációként, sikítófrászt kapok.
Koronavírus: kockázatos helyzetben a fiatal generáció

Koronavírus: kockázatos helyzetben a fiatal generáció

A koronavírus-járvány elsősorban az idősebbek egészségét veszélyezteti, azonban a fiatalok jövőjét veszi el - derül ki egy friss kutatásból, amely szerint az átkozott kórokozó a leggyengébb pontjukon támadta meg ezt a korosztályt: tanulási lehetőségeikre mért csapást.
Munkahelyi koronavírus-gócpontok kialakulását előzheti meg az új csodafegyver

Munkahelyi koronavírus-gócpontok kialakulását előzheti meg az új csodafegyver

A magyar Neumann Diagnostics két nemzetközileg alkalmazott technológiai újítást – az önmintavételezést és a csoportos mintavizsgálatot - egyesítve kínál különlegesen hatékony megelőző célú koronavírus szűrési módszert cégek és intézmények számára. A szolgáltatással egy munkavállaló egyszeri koronavírus tesztelése tízezer forintos áron végezhető el.
A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

Rövid távon az árverseny győztesei is királynak érezhetik magukat, de válságok idején mutatkozik meg idején a márkák értéke. A tapasztat azt mutatja, hogy erős és hiteles márkákat azért is megéri építeni, hogy válságok idején a nyertesek és túlélők közé tartozzunk. Ezt pedig számos márka igen találékonyan oldotta meg.
Előnyt kovácsoltak a pandémiából

Előnyt kovácsoltak a pandémiából

2020 emlékezetes marad mindenkiben, scifikben látott válsághelyzeteket hozott. A PwC Magyarország tanácsadói elemzést készítettek arról, hogy mely iparágak, termékek, illetve szolgáltatások kerültek ki nyertesen a több hónapig tartó járványügyi helyzetből.
1/5