Akkor a végén csak a Google és a Facebook maradhat?

Akkor a végén csak a Google és a Facebook maradhat?

″Amit fogyasztunk, az információ és életérzés” - Pogátsa Zoltán az Evolution konferencián.
A totálisan átalakuló sales és marketing a negyedik ipari forradalomban

A totálisan átalakuló sales és marketing a negyedik ipari forradalomban

Részben a vevői igények változása hozta el nekünk az új ipari forradalmat. A kulcsszó: a termékek egyediesítése!
Már az Ipar 5.0 is kacsintgat az ablakon át

Már az Ipar 5.0 is kacsintgat az ablakon át

A Universal Robots a magasan képzett dolgozók és a robotok közös munkáját érti a fenti kifejezés alatt.
BMW, Tesla és társaik, avagy az ipar 4.0 nagy elkötelezettjei

BMW, Tesla és társaik, avagy az ipar 4.0 nagy elkötelezettjei

A legismertebb ipar 4.0 úttörők az autógyártásban a BMW és a Tesla. Ez utóbbi az értékesítési modellt is gyökeresen átrajzolta azzal, hogy a hagyományos autószalonos modellt átírta – de ez közismert. Nézzük a részleteket.
Mutatunk egy magyar céget, ami az Ipar4.0-ban hasít

Mutatunk egy magyar céget, ami az Ipar4.0-ban hasít

A kkv a termelési adatok gyűjtésével foglalkozik.
1/4