K&H: muszáj lépni, ha meg akarjuk őrizni a természet sokszínűségét

K&H: muszáj lépni, ha meg akarjuk őrizni a természet sokszínűségét

Napjainkra a szárazföldi természetes élőhelyek 75 százaléka az emberi tevékenység következtében átalakult, az édesvízi élőhelyek több, mint 85 százaléka eltűnt, ez a riasztó mérleg pedig a biológiai sokszínűség csökkenésén is látszik. A fenntarthatóságot és a biodiverzitást is kiemelten kezelő, hatékonyabb fellépés érdekében együttműködési megállapodást kötött a K&H és a WWF Magyarország. A támogatáshoz a K&H ügyfelei is hozzájárulnak majd, hiszen 2023. szeptember közepétől az év végéig minden Kate-tel, a K&H digitális pénzügyi asszisztensével történő interakció után a bank 100 forintot különít el saját bevételeiből az élőhely-rehabilitációs célok megvalósítására.
Tovább erősödik Magyarország az egészségügyi innovációban

Tovább erősödik Magyarország az egészségügyi innovációban

Három új partnerrel bővül az EIT Health egészségügyi innovációs hálózata Magyarországon.
K&H: indul az újgenerációs mobilbank

K&H: indul az újgenerációs mobilbank

Új mobilbankkal jelentkezik a K&H. A pénzintézet 10 év folyamatos fejlesztés és funkcióbővítést követően döntött úgy, hogy alapjaiban újítja meg a mobilbankját. A világszínvonalú új megoldás élményszerű új dizájnnal jelenik meg. Már az első lépésben is kerül be új funkció a mobilbankba, de a teljességgel megújuló informatikai háttér megteremti annak a technológiai feltételeit, hogy a jövőben számos eddig nem ismert, összetett funkció váljon elérhetővé az ügyfelek számára. „A K&H újabb nagy lépést tett az úgynevezett »életmód mobilapplikáció« felé, ami messze több, mint egy hagyományos mobilbank″ – jelentette ki Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. A K&H azon ügyfeleinek, akik jelenleg is aktívan használják a mobilbankot, nem szükséges ismét letölteni, az applikáció a közeljövőben automatikusan frissül.
Budapesti Közművek: Innováció és egységesítés az ügyfélszolgálatban

Budapesti Közművek: Innováció és egységesítés az ügyfélszolgálatban

Jelentős átalakuláson ment keresztül az elmúlt időszakban a fővárosi közszolgáltatók hatékonyabb, fenntartható működése és modernizálása érdekében létrehozott Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. A szolgáltatások színvonalának javítása és az egységes működéshez szükséges integrált vállalatirányítás megvalósítása érdekében bevezették az SAP S/4HANA rendszerét és az SAP Service Cloud megoldást.
A láthatatlan hibákat is megtalálja az áramhálózaton az E.ON innovációja

A láthatatlan hibákat is megtalálja az áramhálózaton az E.ON innovációja

Az áramhálózat terhelésnövekedése, a megújulók hálózatra kapcsolása jelentette kihívásokra a hálózatfejlesztések mellett újszerű eszközöket felvonultató, komplex innovációs programmal válaszol az E.ON Hungária Csoport.
1/42