„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Ezrek követik a sommelier-influenszert

Ezrek követik a sommelier-influenszert

Egyre inkább felértékelődik nem csak a minőségi borok, de a jó sommelierek értéke is. A borok iránt érdeklődők széles köre azonban ma már nem elégszik meg azzal, hogy megmondják neki, melyik bor mihez jó, de szeretnének ők maguk is érteni egy kicsit a szakma csínját-bínját. Nekik nyújt segítséget videóival és érdekes tartalmaival Kovács Antal.
Öt évre küldik börtönbe az ausztrál influenszereket, ha nem tartják be ezeket a szabályokat

Öt évre küldik börtönbe az ausztrál influenszereket, ha nem tartják be ezeket a szabályokat

A pénzügyi tanácsadásnál különösen oda kell figyelni.
Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Megjelentek a virtuális influenszerek, de vajon veszélyeztetik-e a valódiakat?

Ázsiában már hódítanak, Európát még nem vették be a virtuális influenszerek - de ez csak idő kérdése. Jelenthetnek-e veszélyt a hús-vér társaikra nézve, vagy inkább a piac bővülését hozhatják magukkal? Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakértője beszélt a témáról az idei Internet Hungary konferencián.
A HR csapat minden tagja belső influencer

A HR csapat minden tagja belső influencer

Márton Katalinnal, a Praktiker HR-vezetőjével és CSR-igazgatójával az európai hálózattal rendelkező barkácsáruházlánc digitális stratégiájáról.