Új trendek és kihívások az online marketingben

Új trendek és kihívások az online marketingben

2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
″Dolgozott-e prostituáltként?″ - Farkas Timi maga kérte, hogy hazugságvizsgálóra kötve válaszolhasson erre

″Dolgozott-e prostituáltként?″ - Farkas Timi maga kérte, hogy hazugságvizsgálóra kötve válaszolhasson erre

Kiderült, sokan ajánlottak már neki pénzt szexuális szolgáltatásért, valaki pedig 100 ezret fizetett volna a barátnőjének, ha megszerzi a fehérneműs képeit. A „20 perc őszintén” című műsor vendége az egyik legismertebb magyar influencer, Farkas Timi volt, akit 600 ezren követnek a TikTokon és 400 ezren az Instagramon.
Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem.
(D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat!

(D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat!

Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti a tudatos alkoholfogyasztást a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei, a spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kezdeményezése.
Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg sütni-főzni. Ezt felismerve a NuHeadz influencer ügynökség az elmúlt időszakban több olyan népszerű tartalomgyártóval bővítette a portfólióját, akiknek recept-videóit sok százezren nézik hétről-hétre.
3/39