Nőtt az erotikus fotók küldésének száma a magyar tinik körében

Nőtt az erotikus fotók küldésének száma a magyar tinik körében

Minden hatodik tini küldött már magáról erotikus fotót chaten, ha kértek tőle, és majdnem minden második tini kapott már ilyen képet. Pedig egyébként a fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól inkább tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.
Megdöbbentő, mennyit keresnek a magyar TikTok sztárok egyetlen videóval

Megdöbbentő, mennyit keresnek a magyar TikTok sztárok egyetlen videóval

A TikTok videó megosztó platform alapvetően nem is olyan régen robbant be a köztudatba, de akkora sikert aratott a fiatalok körében, hogy már a hazai TikTok sztárjai is megkeresik mások egész havi fizetését, néhány jól összerakott pár másodperces videóval, derül ki a Pénzcentrum kutatásából. De mennyi is az annyi, és mi ez az egész TikTok dolog?
Zajlik az influenszer hét, közben döbbenetes titok derült ki

Zajlik az influenszer hét, közben döbbenetes titok derült ki

Magasságok és mélységek jellemezték a villa elmúlt napját, Bibi többek szemét szúrja, ugyanakkor durva részleteket osztott meg magáról. Melina tanácsot kért a többiektől, kit vigyen párbajra, a villalakók UV testfestésben táncoltak, közben a párok közt csak úgy perzselt az erotika s változatlanul minden történést folyamatában követni lehet 24 órás stream-ben a www.rtlplusz.hu oldalon.
Az influenszerkultúra tündöklése és bukása

Az influenszerkultúra tündöklése és bukása

A korábban még véleményvezérként ünnepelt, majd trash celebbé, végül pedig influenszerré átvedlett sales korszak véget érni látszik, amelynek talán a legékesebb jele a TikTok-on több száz milliós elérést produkáló #deinfluencing hashtag hódítása. Az influenszerek által hypeolt, agresszív marketingkampányokkal támogatott termékek mítoszát leromboló de-influencing leginkább a divat-és kozmetikai ipar valóságtorzító erejét kívánja ellensúlyozni, de már a tech-, és játékipar célközönsége is egyre inkább megkérdőjelezi a fizetett termékajánlók létjogosultságát.
Kulcsár Edina megmutatta, hogy néz ki most smink nélkül

Kulcsár Edina megmutatta, hogy néz ki most smink nélkül

Az influenszer saját bevallása szerint nincs megelégedve magával, de legalább boldognak érzi magát.
2/36