Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Influencer marketing a koronavírus idejében

Influencer marketing a koronavírus idejében

Az Alright Communications csapatának véleménycikke eléggé nagyot üt, olvasd el mindenképpen!
Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
1/23