Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Offline és online egymásba ágyazódása, márkák negatív influencer-környezetben, méhként repdeső élményvadászok - interjú Vida Eszterrel (SentiOne).
Vigyázat: trollkodó véleményvezérek!

Vigyázat: trollkodó véleményvezérek!

Fiatalok ugrottak neki egy szállodának a Balatonnál 2,5 ezer negatív kommentet generálva, de észnél volt a közösségi médiás csapat.
A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

Cserháti-Herold Janka bebizonyította, hogy egy kis elszántsággal, pontos tervvel és egy jó Youtube csatornával bármilyen témát népszerűvé tehetünk.
Vigyázat: trollkodó véleményvezérek!

Vigyázat: trollkodó véleményvezérek!

Idén nyáron pár influencer fiatal, sok tízezres követői bázisát arra használta, hogy megpróbáljon lejáratni egy szállodát.
1/26