A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

Egymilliárd aktív felhasználónak már jó sok dolgot lehet hirdetni, szóval a szerelem szárba fog szökkenni.
Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Mi a PR ma, 2020 felé közeledve?

Mi a PR ma, 2020 felé közeledve?

Bender Krisztina, az ArvaliCom pr vezetője sok kérdést tesz föl a szakma szereplőinek.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
1/20