2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!
Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek

Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek

Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt - akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon - és tetszőleges árakon vásárolhatunk.
Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.
Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
1/39