Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
Influencer marketing a koronavírus idejében

Influencer marketing a koronavírus idejében

Az Alright Communications csapatának véleménycikke eléggé nagyot üt, olvasd el mindenképpen!
A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

Egymilliárd aktív felhasználónak már jó sok dolgot lehet hirdetni, szóval a szerelem szárba fog szökkenni.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Hogyan lehet a lájkokat eredményre váltani, illetve a celebek vagy a mentősök tudnak több embert megszólítani? Interjú Dr. Csató Gáborral.
1/21