Győrfi Pál: szóvivőből influenszer, első hullám

Győrfi Pál: szóvivőből influenszer, első hullám

2020-ban, a koronavírus évében, Magyarországon Győrfi Pál személyében láthattuk azt, hogy milyen erővel bír a közösségi média vészhelyzet idején.
17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

Ismét feketeöves mezőny gyűlt össze a 21. Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal online adták át a tudást egymásnak és a hallgatóságnak az előadók. 25 óra szünetmentes adás alatt megszámlálhatatlan magvas gondolat hangzott el, így ez csak egy szubjektív válogatás lehet, a teljesség igénye nélkül.
Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
Trunk Tomi: a mi generációnknak a tökéletlenség a tökéletessége

Trunk Tomi: a mi generációnknak a tökéletlenség a tökéletessége

Trunk Tomi előadásaival nemzedékek között teremt párbeszédet, 2019-ben médiát alapított és most megjelent a második könyve is.
Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
1/24