″Dolgozott-e prostituáltként?″ - Farkas Timi maga kérte, hogy hazugságvizsgálóra kötve válaszolhasson erre

″Dolgozott-e prostituáltként?″ - Farkas Timi maga kérte, hogy hazugságvizsgálóra kötve válaszolhasson erre

Kiderült, sokan ajánlottak már neki pénzt szexuális szolgáltatásért, valaki pedig 100 ezret fizetett volna a barátnőjének, ha megszerzi a fehérneműs képeit. A „20 perc őszintén” című műsor vendége az egyik legismertebb magyar influencer, Farkas Timi volt, akit 600 ezren követnek a TikTokon és 400 ezren az Instagramon.
Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Már egyetemen is oktatják, hogyan lehet valaki influenszer

Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem.
Fordulópont az influencer kultúrában. Megmutatják nekünk, mit NE vegyünk meg, azaz a De-Influencing hatása

Fordulópont az influencer kultúrában. Megmutatják nekünk, mit NE vegyünk meg, azaz a De-Influencing hatása

Az influencerek korszakának végét élhetjük meg éppen? Az eddigi, nagyjából tízévnyi marketing már nem hatásos? Mégis mikor hallottunk mi olyat egy sikeres influencertől, hogy ezt semmiképpen se vedd meg? A TikTokot ellepték azok a videók, ahol őszintén beszélnek olyan termékekről, amiket nagy ívben el kell kerülnöd, ha nem akarod szórni a pénzedet. De mégis hogyan jutottunk el idáig a Kardashian média uralomtól?
Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Gasztro influencerekkel erősít a NuHeadz

Az elmúlt években a receptkönyvek szerepét átvették a TikTok- és Instagram Reels-videók: a mai fiatalok már ezekből a videós tartalmakból inspirálódnak és tanulnak meg sütni-főzni. Ezt felismerve a NuHeadz influencer ügynökség az elmúlt időszakban több olyan népszerű tartalomgyártóval bővítette a portfólióját, akiknek recept-videóit sok százezren nézik hétről-hétre.
Saját médiarendszerem van!

Saját médiarendszerem van!

Az egyéni médiarendszerek hatalmáról beszélgetett Kajdi Csaba és Szily Nóra az április végén megrendezett Digital-Media Hungary szakmai konferencián. Az influenszerként is tevékenykedő közismert modell ügynök saját és a média viszonyáról, valamint a személyünk körül kialakuló médiarendszer helyes működtetéséről is megosztotta a gondolatait.
1/36