Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Magyarország egyik legnagyobb digitális médiacsoportja, az Index hírportált és az Economx gazdasági site-ot is kiadó Indamedia stratégiai szövetségre lépett Az Év Irodája Kft.-vel. Ennek keretein belül az Indamedia vezetői az ingatlan.com-tól részesedést is vásároltak Az Év Irodája Kft.-ben, amely a névadó versenyen kívül többek között a Real Estate Awards versenyt, az Ingatlan Regattát és a Bankár Kupát szervezi, valamint az UP Agency PR- és marketingügynökséget és a realista.hu hírportált is működteti.
Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Az online előfizetőkre építő Politis.hu nem csak tartalomban, de üzleti modellben is újítana a magyar médiapiacon. Az index.hu korábbi főszerkesztője szerint olyan közéleti lapra van szükség, ahol az újságírók cikkek írásával töltik az idejüket, és nem lájk-vadász bugyuta vagy hatásvadász cikkek másolásával és átvételével. Ez nem csak az újságírók számára lehet fontos, hanem a hirdetőknek is.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Ma már nem elég száraz sajtóközleményeket küldeni, és merev, nehézkes sajtótájékoztatókat tartani, a fogyasztók és egy médium figyelmét ezekkel már nem lehet felkelteni. Többek között erről beszélgettünk Ilku Miklóssal az index.hu főszerkesztő-helyettesével.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
1/2