Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Digitális hirdetések - Google frissítések a személyes adatok védelméért

Digitális hirdetések - Google frissítések a személyes adatok védelméért

A Google mai napon bejelentett frissítései és új eszközei még több információt nyújtanak az internetet használók számára azokról a digitális hirdetésekről, amelyek böngészés közben megjelennek előttük. Míg a felhasználók számára az “About this ad” funkció és a “Ads Transparency Spotlight” kiterjesztés jogosultságokat és további információkat ad a hirdetések kapcsán, addig a Google a hirdetők és kiadók számára is hasznos útmutatókkal szolgál a jelenlegi adatvédelmi környezetben.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Provokálj, de ne kockáztass!

Provokálj, de ne kockáztass!

A médiazajból csak egy kis provokációval lehet kitörni. Interjú Weiler Péterrel.
1/3