Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Svéd módszertan alapján az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatása látványos adatokkal igazolta a mindig sejtett tényt: a YouTube-on, a Facebook-on és társaiknál megjelenő videó hirdetések kevésbé láthatóak a képernyőn, kevesebb időt tölt rajtuk a néző szeme, sokkal kisebb arányban aktivizálnak.
A cégeknek is jót tenne a négy napos munkahét

A cégeknek is jót tenne a négy napos munkahét

Kísérletek bizonyítják, hogy a négy napos munkahét rendszerében hatékonyabbak a dolgozók.
Ezért érdemes 5G-re váltani!

Ezért érdemes 5G-re váltani!

A korai alkalmazók 60%-a fokozott működési hatékonyságot tapasztal.