Így kerüld el, hogy rossz előadó legyél!

Így kerüld el, hogy rossz előadó legyél!

Fájdalmasan unalmas, érdektelen, rossz előadást mindenki látott már. Pedig az előadói képességek tanulhatók, fejleszthetők.
A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

Sorra vettük a jó példákat is, hogy kiktől és miben érdemes tanulni. Interjú Rózsa Ivánnal.
″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

Nem csak a rövid, de az értékes tartalom is egyre fontosabb. Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével beszélgettünk.
Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

A márkáknak egyre nagyobb kihívás egyedi üzenteket eljuttatni a fogyasztóikhoz a médiacsatornák sokaságán. Interjú Jedlicska Mártonnal.
Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
1/4