Így kerüld el, hogy rossz előadó legyél!

Így kerüld el, hogy rossz előadó legyél!

Fájdalmasan unalmas, érdektelen, rossz előadást mindenki látott már. Pedig az előadói képességek tanulhatók, fejleszthetők.
Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

A kommunikáció nem csak a reklámok miatt fontos, a kreatív hozzáállás minden emberekkel foglalkozó területen a siker záloga.
A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

Rózsa Iván kommunikációs szakemberrel a túlságosan terjengős reklámokról beszéltünk.
Ne nyomulj, azonosulj!

Ne nyomulj, azonosulj!

Üvölteni akarok a reklámzajban – állítja magáról Fodor Tamás, a Digital Hungary Klub hatszavas szövegírói pályázatának győztese.
″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

Nem csak a rövid, de az értékes tartalom is egyre fontosabb. Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével beszélgettünk.
1/4