Ne nyomulj, azonosulj!

Ne nyomulj, azonosulj!

Üvölteni akarok a reklámzajban – állítja magáról Fodor Tamás, a Digital Hungary Klub hatszavas szövegírói pályázatának győztese.
″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

″Ágyneműdet kimoshatod, de engem belőle soha″

Nem csak a rövid, de az értékes tartalom is egyre fontosabb. Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével beszélgettünk.
Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Győzteseket hirdettünk a Digital Hungary Klub hatszavas történetek pályázatán, előadóink bemutatták, hogyan működnek ezek a reklámokban is.
Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

A kommunikáció nem csak a reklámok miatt fontos, a kreatív hozzáállás minden emberekkel foglalkozó területen a siker záloga.
A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

Rózsa Iván kommunikációs szakemberrel a túlságosan terjengős reklámokról beszéltünk.
1/3