Közel húszezren látták már a Budapest Bike Maffia filmjét a hajléktalanokról

Közel húszezren látták már a Budapest Bike Maffia filmjét a hajléktalanokról

Közel húszezer megtekintésnél jár és minden ötödik ember megosztja a Szállóige - Ufó járt a hajléktalanszállókon című filmet, amit karácsony előtt pár nappal posztolt a Budapest Bike Maffia oldalán. A filmben egy földönkívüli jár-kel egy operatőr társaságában budapesti hajléktalanszállókon és tesz fel kérdéseket az ott élőknek arról, mit is jelent embernek lenni. A film elsöprő sikere talán annak köszönhető, hogy a szállón élő emberek döbbenetesen bölcs, őszinte, közvetlen és meghatóan kedves válaszokat adtak az olyan bugyuta kérdésekre is, minthogy miért van az embernek köldöke. Az alkotás egy olyan szívet melengető mozi, amivel még karácsony után is garantáltan telesírjuk majd a zsepit, de a zseniális dramaturgiának köszönhetően gyorsan fel is száradnak a könnyek és a végére tényleg kiderül, hogy mit is jelent embernek lenni.
JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

500 hirdetési felületet állított a kihülés elleni harcba a cég.
Kirekesztő koldustérkép? Eljárást indít a Médiatanács a Metropol cikke miatt

Kirekesztő koldustérkép? Eljárást indít a Médiatanács a Metropol cikke miatt

A hajléktalanság problémáját leegyszerűsítő módon, általánosítva, a fedél nélkül élő embereket egyes kábítószerfüggő, erőszakosan kéregető csoportokkal azonosítva ábrázolhatta a Metropol. A lap nyomtatott és online verziójában is megjelent cikk felveti a kirekesztés gyanúját, emellett felmerülhet, hogy öncélúan, megalázóan és sérelmesen mutattak be kiszolgáltatott személyeket, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indít a kiadó, a Mediaworks Hungary Zrt. ellen.
JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

500 hirdetési felületet állított a kihülés elleni harcba a cég.