Váratlant lépett a Google: erre nagyon figyelj szolgáltatóként!

Váratlant lépett a Google: erre nagyon figyelj szolgáltatóként!

Márciusban lépett érvénybe a Google legújabb változása, amely különösen a kisvállalkozások számára lehet fontos. A tech-óriás bejelentette, hogy megszünteti azokat a generált business oldalakat, amelyek eddig a Google Cégprofilok automatikus kiterjesztéseiként szolgáltak. Ez a lépés jelentős hatással van a vállalkozások online jelenlétére.
A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez

A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez

Újabb meghatározó iparági szereplők csatlakoztak a Schneider Electric Catalyze programjához, a támogatók közé lépett a Google, a HP és az ASM is. A kezdeményezés célja, hogy csökkentsék a félvezetőgyártás ellátási láncainak szén-dioxid-kibocsátását, első lépésként növelve a megújuló energiaforrások arányát az energiamixen belül.
Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Kutatási adatok igazolják, hogy a magyar tévés és videós hirdetések közel háromszor hatékonyabbak a Google, Facebook és társaik megoldásainál

Svéd módszertan alapján az Atmedia és az RTL Saleshouse közös kutatása látványos adatokkal igazolta a mindig sejtett tényt: a YouTube-on, a Facebook-on és társaiknál megjelenő videó hirdetések kevésbé láthatóak a képernyőn, kevesebb időt tölt rajtuk a néző szeme, sokkal kisebb arányban aktivizálnak.
Jelentős változásokat hoz a Google új frissítése

Jelentős változásokat hoz a Google új frissítése

A Google minden olyan felhasználó számára kötelezővé teszi a Consent Mode v2 használatát, aki igénybe vesz bármely, a cégóriás által fejlesztett és hirdetésekhez köthető platformot. A változás érinti a remarketinget, az egyéni közönség listákat, az adatgyűjtést és akár a hirdetések teljesítményét is.
A 3 legfontosabb Google rangsorolási tényező, amely valóban számít

A 3 legfontosabb Google rangsorolási tényező, amely valóban számít

A keresőmotor-optimalizálás (SEO) világában folyamatosan változnak a trendek és az algoritmusok.
1/79