A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A koronavírus járvány hatására beeső online hirdetési költések már kezdenek magukra találni. A gazdasági megtorpanásnál is nagyobb hatása lehet azonban az online hirdetésekre a Google harmadik feles sütik használatának betiltására vonatkozó terveinek Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője szerint. A magyar prémium programozott piactéren is már azon dolgoznak, hogy a hirdetők továbbra is megfelelő információk segítségével hatékonyan tudják majd a reklámjaikat megjeleníteni.
A Google Page Experience bünteti fogja a nem megfelelő oldal élménnyel rendelkező weboldalakat

A Google Page Experience bünteti fogja a nem megfelelő oldal élménnyel rendelkező weboldalakat

Komoly változások jönnek!
A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Keresőoptimalizálás és természetes linkprofil

Keresőoptimalizálás és természetes linkprofil

2010 környékén még ipari mennyiségben épített linket mindenki, aki csak tehette. Te is, én is. Aztán jött Matt Cutts és a Google Webspam Csapat, akik összerakták az egyik legnagyobb vihart kavaró algoritmus frissítést és ezzel jókora pofont osztottak ki a linképítési iparnak és az ilyen szolgáltatások megrendelőinek is.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
1/58