Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Tetszik vagy sem, de a nem mért dolgok is hatással vannak a folyamatokra és a döntésekre is. Interjú Lengyel Zoltánnal.
Az internet a legnagyobb szén-dioxid kibocsájtó gép a Földön

Az internet a legnagyobb szén-dioxid kibocsájtó gép a Földön

A szennyezés fő motorja a reklámozás, a sütik, az 5G és a fejlődés más kivetülései.
A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Összefog az Apple, a Google, a Samsung, az Amazon, az Ikea és még sokan mások

Összefog az Apple, a Google, a Samsung, az Amazon, az Ikea és még sokan mások

Az okosotthonok közös nyelvének kidolgozása a cél.
1/56