GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor

GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor

A Black Friday csábító kedvezményeinek forgatagában még a legtapasztaltabb és legtudatosabb vásárlókkal is könnyen előfordulhat, hogy szükségtelen termékeket vásárolnak meg. A digitális technológiák és a mesterséges intelligencia azonban már erre is kínál megoldást! Ha veled is megesett már, hogy utólag azon tűnődtél, hogy tulajdonképpen miért is vettél meg valamit, a következő tippek neked szólnak!
Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Az elmúlt néhány évben egyre több márka vált a befogadóbb, sokszínűbb és kevésbé diszkriminatív divatvilág szószólójává. De vajon elég-e ez a vásárlók bizalmának megnyeréséhez? A GLAMI legfrissebb felmérésének keretében 9 európai ország között Magyarországon is megkérdezték a fogyasztókat a témával kapcsolatos gondolataikról.
Frissítette arculatát a Glami divatkereső

Frissítette arculatát a Glami divatkereső

A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
A GLAMI divatkereső fenntarthatósági szűrők bevezetésével segíti a környezettudatos online vásárlást

A GLAMI divatkereső fenntarthatósági szűrők bevezetésével segíti a környezettudatos online vásárlást

A GLAMI divatkereső platform felületén mostantól egyetlen kattintással szűrhetők a nemzetközi textilipari tanúsítványokkal rendelkező termékek. Az AI-technológián alapuló megoldás több ezer vezető európai webáruház széttagolt kínálatából gyűjti össze és jeleníti meg a felhasználók számára a kiválasztott fenntarthatósági feltételnek megfelelő termékkínálatot.
Glami.hu felmérés: milyen összefüggés van a fogyasztók testalkata és a ruházati cikkek vásárlása között?

Glami.hu felmérés: milyen összefüggés van a fogyasztók testalkata és a ruházati cikkek vásárlása között?

A GLAMI divatkereső felmérést készített arról, hogy a magyarok milyen problémákkal találkoznak ruhavásárlás során, az átlagostól eltérő mérettel rendelkező fogyasztók igényeit mennyire képesek kiszolgálni a divatmárkák és az üzletek, és hogy a magyarok szerint milyen változásokra lenne szükség a divatiparban annak érdekében, hogy a testalkata miatt senki ne érezze magát kényelmetlenül vásárlás során.
2/5