Frissítette arculatát a Glami divatkereső

Frissítette arculatát a Glami divatkereső

A 14 piacon működő, 4300 vezető európai webáruház kínálatát katalogizáló GLAMI online divatkatalógus frissítette arculatát. Az új vizuális megjelenés reflektál a vállalat mesterséges intelligencia által vezérelt osztályozási rendszerét érintő technológiai újításra, valamint a márka divat sokszínűsége iránti elkötelezettségét hivatott kifejezni.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben

GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben

A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben

Glami.hu: rekordokat döntött az idei Black Friday az online divatkereskedelemben

A több mint 200 magyar és nemzetközi webshop 1,4 millió termékét katalogizáló Glami.hu divatkereső statisztikái szerint az e-kereskedelem fellendülésének két erős éve után idén is tovább növekedett minden kulcsfontosságú mutató a Black Friday hete során.
A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására

A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására

A GLAMI.group, Európa egyik vezető divataggregátor oldala új AI-megoldást vezetett be a webáruházak termékkínálatának katalogizálásához. A ChatGPT által is alkalmazott technológia több mint 130 termékjellemzőt képes automatikusan felismerni, így rövid idő alatt termékek millióit képes osztályozni, valamint segítségével mindössze 1%-ra csökkenthető a kategorizálatlan termékek aránya.
GLAMI: a közép- és kelet-európai piacokon működő ruházati- és divatcikkeket forgalmazó webshopok 70%-a nem számít 2023-ban a forgalom visszaesésére

GLAMI: a közép- és kelet-európai piacokon működő ruházati- és divatcikkeket forgalmazó webshopok 70%-a nem számít 2023-ban a forgalom visszaesésére

A GLAMI divatkereső januári felmérése szerint a közép- és kelet-európai régió divatcikkeket forgalmazó webáruházainak 70%-a nem számít a forgalom visszaesésre 2023-ban, 52% növekvő, 18% pedig legalább a megelőző évhez hasonló bevételekre számít.
1/4