A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat. A GLAMI, Európa egyik vezető divattechnológiai vállalatának friss riportja összegyűjtötte azt az 5 divattrendet, amelyek 2024-ben generációktól és szezontól függetlenül inspirálják a vásárlókat.
Az európai fogyasztók több mint 80%-a próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

Az európai fogyasztók több mint 80%-a próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

A GLAMI divatkereső elmúlt években készült nemzetközi kutatásainak eredményei szerint folyamatosan nőtt az érdeklődés az európai fogyasztók körében a környezetbarát divattermékek iránt, de most az is kiderült, hogy a fenntarthatóság sokszor csak addig prioritás, amíg a vásárlóknak nem kell magasabb árat fizetni érte. Tovább árnyalja a képet, hogy a fogyasztók elsősorban nem a környezeti szempontok miatt, hanem az alacsony minőség miatt kerülik a fast fashion termékeket, és hogy a többség több ruhát és cipőt venne, ha anyagi forrásai megengednék.
Új rendszerező funkciót mutatott be a GLAMI divatkereső

Új rendszerező funkciót mutatott be a GLAMI divatkereső

A GLAMI divatkereső platform új shopping assistance megoldással bővítette digitális keresési szolgáltatásait. Az új funkció segítségével a felhasználók szabadon hozhatnak létre egyedi kategóriákat a kívánságlistájukon belül, így még átláthatóbban és személyreszabottabban rendszerezhetik a találatokat.
Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.
GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

GLAMI.hu: a divatipart is utolérte az infláció

A GLAMI divatkereső nemzetközi felmérést készített a fogyasztók divatcikk vásárlási szokásainak változásáról a 2023-as évben. A többszáz webáruház kínálatát összekötő platform kutatása szerint az áremelkedések miatt tavaly a magyarok 63%-a költött kevesebbet ruhákra, cipőkre és egyéb kiegészítőkre. A legtöbben azzal próbálták csökkenteni a költségeiket, hogy vagy kevesebb terméket vettek meg, vagy kizárólag leárazásokon vásároltak.
1/5