Az LG bemutatta legújabb, 480 Hz képfrissítési rátájú OLED gaming monitorját

Az LG bemutatta legújabb, 480 Hz képfrissítési rátájú OLED gaming monitorját

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb, csúcskategóriás UltraGear™ OLED GX7 gaming monitorát (27GX790A modell). A kifejezetten játékosok számára tervezett új kijelző 27 hüvelykes képátlóval, QHD felbontással (2560 x 1440) és WOLED-kijelzővel érkezik. A monitor GtG válaszideje extra alacsony, 0,03 ms, emellett pedig akár 480 Hz-es képfrissítési rátára képes, ami a QHD OLED monitorok kategóriájában a legmagasabbnak számít. A 27GX790A az eddigi legkompaktabb UltraGear OLED-kijelző, négy oldalon gyakorlatilag szegély nélküli kialakításával lenyűgöző játékélményt kínál. A monitor a legújabb grafikus kártyákkal is zökkenőmentesen használható, köszönhetően a számos fejlett csatlakozási lehetőségnek, köztük a DisplayPort 2.1-nek.
Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Az L20 podcast legújabb epizódjában Juhász Csaba, a Zero2Hero E-Sport Academy vezetője és Kassitzky Attila, a Lounge Design ügyvezetője osztják meg gondolataikat a gaming és az e-sport fejlődéséről, a karrierlehetőségekről, valamint arról, hogyan kapcsolódik be a reklámipar ebbe a dinamikusan növekvő iparágba.
A legfontosabb európai gaming eseményeken kapnak központi szerepet az LG UltraGear monitorai

A legfontosabb európai gaming eseményeken kapnak központi szerepet az LG UltraGear monitorai

Az LG Electronics (LG) idén nyáron Európa két legnagyobb játékipari rendezvényére is elviszi a piacvezető UltraGear™ gaming monitorokat: a Gamescom 2024-en és a League of Legends EMEA bajnokságon (LEC 2024) is központi szerepet kapnak a vállalat kijelzői.
Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Hobbiból milliós karrier: a gaming és az e-sport forradalma

Az L20 podcast legújabb epizódjában Juhász Csaba, a Zero2Hero E-Sport Academy vezetője és Kassitzky Attila, a Lounge Design ügyvezetője osztják meg gondolataikat a gaming és az e-sport fejlődéséről, a karrierlehetőségekről, valamint arról, hogyan kapcsolódik be a reklámipar ebbe a dinamikusan növekvő iparágba.
Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

Streaming és gaming hirdetések kavarhatják fel a hazai médiapiacot a közeljövőben

A hazai kommunikációs piac áremelkedését már eddig is nehezen tudták a hirdetők követni, infláció feletti emelést nem tud a piac kigazdálkodni Szinai Ádám, a CIB Bank marketingkommunikációs és pr vezetője szerint.
1/2