Az LG bemutatja a világ első hajlítható 5K2K gamer monitorát

Az LG bemutatja a világ első hajlítható 5K2K gamer monitorát

Az LG Electronics (LG) a 2025-ös CES kiállításon mutatja be vadiúj UltraGear™ GX9 OLED monitorcsaládját. A terméksorozat egyik kiemelkedő szereplője a 45GX990A modell - amely a CES három innovációs díját, köztük a rangos ‘Best of Innovation’ elismerést is elnyerte -, valamint egy all-in-one okos gamer monitor is, amin az LG webOS rendszere fut.
2,4 millió magyar gamert hoz közelebb a piachoz a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly partnersége

2,4 millió magyar gamert hoz közelebb a piachoz a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly partnersége

A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz Magyarországon, így egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába, aminek népszerűsége meghaladja a hagyományos zene- és filmipar együttes méretét. Az együttműködésnek köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba integrálhatják kampányaikat az olyan népszerű platformokon, mint a Twitch és a YouTube, elérve a folyamatosan növekvő magyar gaming közösségeket.
Balira költözik Budapestről a Polkadot Championship

Balira költözik Budapestről a Polkadot Championship

Kétszer is óriási sikerrel zárult Budapesten a CCTF éves nagy hackathonja, amelyet mindkétszer a fővárosi Gamerlandben rendeztek meg. A főszervező, Pethes Dávid ‘Six’ és csapata 2024-re nem csak a megszokott decemberi dátumot hozta előre, de egy meglepő helyszínt is bejelentett: augusztus 19-20-án a világ egyik legnépszerűbb turisztikai központjában, Balin rendezik meg a versenyt.
Még a mosdóba is velünk jönnek a videójátékok

Még a mosdóba is velünk jönnek a videójátékok

A videójátékokról sokaknak a gyerekek jutnak eszébe, pedig felnőtt korban is ugyanolyan népszerű hobbi. A játékok iránti érdeklődés a 15-25 évesek körében a legnagyobb, ennek a korosztálynak a háromnegyede szokott videójátékozni. A Reacty Digital 2024-ben is elkészítette az éves rendszereséggel megismételt Videójáték és e-sport kutatását, melynek a videójátékozási szokásokra vonatkozó legfontosabb eredményeit az alábbi cikkben foglaljuk össze.
2,4 millió magyar gamert hoz közelebb a piachoz a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly partnersége

2,4 millió magyar gamert hoz közelebb a piachoz a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly partnersége

A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz Magyarországon, így egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába, aminek népszerűsége meghaladja a hagyományos zene- és filmipar együttes méretét. Az együttműködésnek köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba integrálhatják kampányaikat az olyan népszerű platformokon, mint a Twitch és a YouTube, elérve a folyamatosan növekvő magyar gaming közösségeket.
1/10