Mit jelent ma információ kalmárnak lenni?

Mit jelent ma információ kalmárnak lenni?

A bizalom a PR szakma alapja: erről beszélt előadásában a 25. Internet Hungary konferencián Gáspár Bence, az OTP kommunikációs vezetője. A szakértő a ″kalmárság″ fogalmát felvállalva mutatott rá, hogy a PR-esek szerepe hasonló a régi kereskedőkéhez: információkat gyűjtenek, csomagolnak és továbbítanak, hidat építve a különböző stakeholderek között. A hosszú távú stratégiai kapcsolatok ugyanis nélkülözhetetlenek a vállalatok sikeréhez.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
1/2