Minden második magyar szerint férfiként könnyebb érvényesülni a munkaerőpiacon

Minden második magyar szerint férfiként könnyebb érvényesülni a munkaerőpiacon

A válaszadók több mint negyede szerint a nők rendszeresen találkoznak negatív sztereotípiával a munkahelyükön, legyen szó a külsejükről, személyiségükről vagy értelmi képességeikről – derült ki a Yettel friss, országos reprezentatív kutatásából. Habár mindkét nemnek megvannak a maga kihívásai, a kitöltők több mint fele egyetértett abban, hogy férfiként könnyebb érvényesülni a munkaerőpiacon. A mobilszolgáltató a munkahelyi sztereotípiák kérdését vizsgálta nőnap alkalmából és egyben ösztöndíjprogramot hirdet az Óbudai Egyetemmel, melynek célja az IT és mérnöki területek vonzóbbá tétele a nők számára.
A jelen lét kihívásai

A jelen lét kihívásai

Ugortál már egy nagyot az ismeretlenbe? Érezted már, hogy nem a saját életed éled? Írás a férfiakról, a nőkről, a változásról!
Női és férfi vezetők: ki a jobb?

Női és férfi vezetők: ki a jobb?

Az örök és sokakat izgató kérdést Vad Ágnes coach válaszolja meg.
A magyar férfiak számára fontosabb a presztízs, mint a fizetés

A magyar férfiak számára fontosabb a presztízs, mint a fizetés

Munkahelyválasztáskor a fizetés összegénél és a szakmai fejlődési lehetőségnél, jóval fontosabb a magas presztízsértékkel bíró állás és a fix munkaóra-szám — derült ki a National Geographic és az NRC friss országos kutatásából. A magyar férfiak csupán 43 százaléka választaná a ″járatlan utat″, 70 százalékuk mégis vonzóbbnak találja a kalandvágyó, felfedező típusú nőket. A megkérdezettek közel egyharmada úgy tartja, hogy kellő önbizalommal rendelkezik.
Milliókba kerülhetnek a sztereotípiák - a férfi célcsoport egyre komolyabb vásárlóerőt jelent. Vendégszerzőnk írása

Milliókba kerülhetnek a sztereotípiák - a férfi célcsoport egyre komolyabb vásárlóerőt jelent. Vendégszerzőnk írása

A férfi vásárlói szokások átalakulása nem kérdés, hanem a versenyelőny egyik kulcsa - mutat rá az egyik legfrissebb felmérés.
1/2