Mindent visznek az okoseszközök: a fogyasztók 37%-a tervezi, hogy a következő egy évben több ilyen eszközt vásárol

Mindent visznek az okoseszközök: a fogyasztók 37%-a tervezi, hogy a következő egy évben több ilyen eszközt vásárol

A szórakoztató elektronikai cikkek és az okosjárművek népszerűsége áll a lista élén, az egészségügyi és otthoni biztonsági eszközök pedig 2024-ben várhatóan még közkedveltebbé válnak.
Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Online kereskedők figyelem: ha pénzt kértek visszaküldéskor, a legjobb fogyasztót jó eséllyel elvesztitek

Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.
Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Glami.hu: ezek a legkeresettebb plus size ruházatot kínáló divatmárkák Magyarországon

Az elmúlt néhány évben egyre több márka vált a befogadóbb, sokszínűbb és kevésbé diszkriminatív divatvilág szószólójává. De vajon elég-e ez a vásárlók bizalmának megnyeréséhez? A GLAMI legfrissebb felmérésének keretében 9 európai ország között Magyarországon is megkérdezték a fogyasztókat a témával kapcsolatos gondolataikról.
1/9