A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

Nem a technológia elérhetetlensége, hanem a szemléletmód akadályozza a vállalati digitalizációt, de szerencsére egyre több a jó példa is.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
A magyar vásárlók egyharmadának tök mindegy, hogy mit vesz és mennyiért

A magyar vásárlók egyharmadának tök mindegy, hogy mit vesz és mennyiért

Kevés dolog tudja jobban egy platformra terelni a magyar vásárlókat, mint az élelmiszerekkel kapcsolatos mély meggyőződések.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
A vásárlók idén tapasztalhatják meg először igazán, hogy mit is jelent a mesterséges intelligencia

A vásárlók idén tapasztalhatják meg először igazán, hogy mit is jelent a mesterséges intelligencia

Az MI alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot is.
3/5