Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?
A fogyasztóvédelem jövője

A fogyasztóvédelem jövője

Nagyon szigorú bírságokkal operál a Gazdasági Versenyhivatal, ha az online piacterekről van szó. Ezért érdemes néhány fontos kérdést tisztázni, amelyek a közeljövő online kereskedelmét és a fogyasztói magatartást meghatározhatják. Szakértők válaszolnak.
Nem kicsit zuhant a fogyasztói bizalom a COVID-19 miatt

Nem kicsit zuhant a fogyasztói bizalom a COVID-19 miatt

Magyarországon a második negyedévben 15%-kal alacsonyabb a bizalom, 66 ponton áll, derült ki a Conference Board Nielsennel közös, 54 ország bevonásával készült online fogyasztói bizalmi indexéből
Bekavart a járvány, örökre megváltoznak a vásárlási szokásaink

Bekavart a járvány, örökre megváltoznak a vásárlási szokásaink

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat.
2020 emlékezetes marad: a gyorsan változó fogyasztói szokások éve

2020 emlékezetes marad: a gyorsan változó fogyasztói szokások éve

A PwC új jelentése szerint a COVID-19 világjárvány kitörését megelőzően már formálódó fogyasztói trendek tovább erősödtek és afelé fogják mozdítani a kereskedő vállalatokat, hogy új alapokra helyezzék üzleti tevékenységüket.
2/5