Egy korszak vége: jönnek a személyre szabott hűségprogramok

Egy korszak vége: jönnek a személyre szabott hűségprogramok

A lojalitás megszerzéséhez már nem elegendő, ha például minden tizedik terméket ajándékba kapják a vevők.
Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Vajon mi lépnek?
Talán nem mindenki örül, de egyre tudatosabbak a fogyasztók

Talán nem mindenki örül, de egyre tudatosabbak a fogyasztók

Az idei első negyedévben javuló fogyasztóvédelmi tájékozottságot és a panaszok számának növekedésében is megmutatkozó erősödő fogyasztói tudatosságot, ugyanakkor kissé csökkenő bizalmat jelez a Fogyasztóvédelmi Index – számol be a mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó.
Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Azonnal és drasztikusan reagálnak a fogyasztók a negatív márkaélményre

Vajon mi lépnek?
Így válassz chatbotot az oldaladhoz - kisokos, hogy ne fázz rá!

Így válassz chatbotot az oldaladhoz - kisokos, hogy ne fázz rá!

Ma már számos chatmegoldás áll rendelkezésre azon cégek számára, amelyek fejleszteni szeretnék a vállalat online kommunikációját. Na de melyik és hogyan válassza a főnök?
1/2