Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Ezekre költenek legtöbbet a magyarok

Még a lengyelek, a csehek és a szlovákok is bátrabban költekeznek, mint a magyarok - derült ki a Publicis Groupe második éve futó régiós felméréséből*. A kutatás az egyik leggyakrabban vásárolt fogyasztói kategóriákat – köztük az édesség, az alkoholmentes ital, a gyógyszer, az állateledel és a kávé - vizsgálta, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai a nehezedő gazdasági környezet hatására. A 4 országra kiterjedő, Magyarországot is magába foglaló felmérés kimutatta, hogy minden fogyasztási kategóriában a magyarok fogták vissza leginkább a költekezést az elmúlt negyedévben.
Nincs elég ″e″ a csokiban, a kólában és a kutyatápban

Nincs elég ″e″ a csokiban, a kólában és a kutyatápban

Lesújtó eredmények: a fogyasztási cikkeket termelő és forgalmazó vállalatok messze nem aknázzák ki még mindig a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket.