Ezt a csatát a magyar válogatott nyerte a Yettel TV-n: többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Ezt a csatát a magyar válogatott nyerte a Yettel TV-n: többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan a magyar válogatott harmadik, Skócia elleni csoportmérkőzése hozta, a második magyar mérkőzés pedig ugyanannyi nézőt érdekelt, mint a döntő – derült ki a Yettel TV adatforgalmának elemzéséből. Az egész foci EB abszolút nézőcsúcsát a Németországnak lőtt győztes gól hozta meg.
Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett

Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett

Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek.
Majdnem 1,3 millió tipp érkezett a Fradi EL-meccsére

Majdnem 1,3 millió tipp érkezett a Fradi EL-meccsére

Régen fordult elő olyan, hogy egy magyar csapat megélte a nemzetközi kupatavaszt, így nem meglepő, hogy az EL-csoportkörben bravúrosan szereplő FTC nyolcaddöntős párharcának odavágójára kiemelt figyelem irányult: a Tippmixen és a Tippmixprón közel 1,3 millió tipp született a találkozó fogadási lehetőségeire. Bár a Fradi 2-0-ra kikapott Leverkusenben, a meccs kapcsán 175 millió forintot megközelítő nyereményt jegyeztek fogadóink.
A foci-Eb megnégyszerezheti a telekocsi forgalmat

A foci-Eb megnégyszerezheti a telekocsi forgalmat

Ismét foci-Eb-re utazhatnak a hazai szurkolók, június 15-én Kölnben, 19-én és 23-án pedig Stuttgartban játszik a magyar válogatott. Az Oszkár Telekocsi adatai alapján már a 2016-os franciaországi labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt is megnégyszereződött a telekocsi forgalom, így egy-két hét múlva ennél akár még nagyobbat nőhet a foglalások száma, tekintve, hogy Németország eddig is a legnépszerűbb külföldi célállomás volt a hazai telekocsizók körében.
El Clásico Show-val készül a Spíler TV a vasárnapi Barca – Real Madrid rangadóra

El Clásico Show-val készül a Spíler TV a vasárnapi Barca – Real Madrid rangadóra

A spanyol foci szerelmesei már hetekkel ezelőtt bevésték naptárjukba a március 19-i dátumot, amikor is a Barcelona hazai pályán fogadja nagy riválisát, a Real Madrid csapatát. A Camp Nou stadionban zajló küzdelem túlzás nélkül a futball világ egyik legjobban várt tavaszi mérkőzése lesz, éppen ezért a Spíler TV egy igazi El Clásico Showal készül vasárnap estére.
1/5