Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

Az addressable hirdetések a tévén túl is hódítanak!

A célcsoportokra szabható reklám nem csak a tévékben terjed, de a közterületi és audio médiában is. A jobb célozhatóság növeli a hatékonyságot, kevesebb reklámmal lehet a kitűzött célt elérni. Az egyre inkább adat alapú hirdetések pedig várhatóan a programozott piacterek felé csatornázzák a hirdetési költések egyre nagyobb részét.
A tévés biznisz átalakulása

A tévés biznisz átalakulása

Egy évtized alatt sem érte el a hazai tévés szakma a pénzügyi válság előtti bevételi szintet.
Tudományos kísérlet, hogy miért működik nehezen a tévéreklám

Tudományos kísérlet, hogy miért működik nehezen a tévéreklám

Néhány kutató a marketing és a reklám alapvető igazságait vonja kétségbe.
A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

Guld Ádám kommunikációs szakember a Digital Hungary-nek kifejtette, hogyan alakult át a figyelemgazdaság az elmúlt évtizedekben, és milyen lehetőségei vannak a megváltozott környezetben a marketing- és kommunikációs szakmának.
Figyelemfelkeltő gondolatok! A média és a figyelemgazdaság átalakulása.

Figyelemfelkeltő gondolatok! A média és a figyelemgazdaság átalakulása.

A tévé mellett ma már állandó helyet kér magának a videómegosztó, az on-demand filmszolgáltató és helyet kérnek a webináriumok is.