Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
Hogyan léphetsz a saját utadra? A Café készítette el az OTP Junior kampányát

Hogyan léphetsz a saját utadra? A Café készítette el az OTP Junior kampányát

Az OTP Junior új, 2020-as kampányát a Café készítette egy ismert influencer és sok fiatalbevonásával. A kampányban arra keresték a választ, hogy mi szükséges ahhoz, hogy valaki a saját útjára léphessen, és tudja, merre van az előre.
Itt a videó arról, hogy mit csinálnak a tinik a neten!

Itt a videó arról, hogy mit csinálnak a tinik a neten!

A Be Social 2018-ban közel 10 000 tinédzsert kérdezett meg internetezési szokásairól és arról, hogyan használják a különböző közösségi média felületeket.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
Gyerekek, mint hirdetési célcsoport: erősen jelen vannak a közösségi médiában

Gyerekek, mint hirdetési célcsoport: erősen jelen vannak a közösségi médiában

Az Ipsos immár ötödik alkalommal végezte el a 8-14 éves gyerekeket médiapiaci szempontból vizsgáló, a hazai piacon egyedülálló kutatását.
1/6