Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
Itt a videó arról, hogy mit csinálnak a tinik a neten!

Itt a videó arról, hogy mit csinálnak a tinik a neten!

A Be Social 2018-ban közel 10 000 tinédzsert kérdezett meg internetezési szokásairól és arról, hogyan használják a különböző közösségi média felületeket.
Digitális immunerősítő programmal védenék a fiatalokat

Digitális immunerősítő programmal védenék a fiatalokat

Elkészült a fiatalok tudatosabb internethasználatát is segítő Digitális immunerősítő program anyaga - közölte az Emberi Erőforrások Minisztériumának ifjúságpolitikáért és esélyteremtésért felelős helyettes államtitkára szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.
A fiatalok egyáltalán nincsenek összerezzenve a mesterséges intelligenciától

A fiatalok egyáltalán nincsenek összerezzenve a mesterséges intelligenciától

Az Y és a Z generáció az okostelefonok kamerájában tartja a leghasznosabbnak a mesterséges intelligenciát, de nem feltétlenül szeretné, ha az magától generálna tartalmat a közösségi médiába. A Honor hat európai országban elvégzett kutatásából az is kiderül, hogy az önvezető autók iránt a megkérdezettek közül a magyar fiatalok lelkesednek a leginkább.
1/6