2024. január 30. 13:37Szánj az olvasásra 3 percet!
A Peroni szuperprémium alkoholmentes márkája elkötelezett a motorsport-szponzorációk iránt, amelynek legújabb bizonyítékaként többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Formula–1 versenysorozat egyik emblematikus szereplőjével, a Scuderia Ferrarival. Az együttműködés fontos szerepet játszik az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák. Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.
Marketing
2021. február 23. 11:03Szánj az olvasásra 2 percet!
A Scuderia Ferrari és a Shell folytatja a csapat V6-os turbó-hibrid hajtású egységének tökéletesítése
érdekében folytatott együttműködést is.
Gazdaság