A Ferrari a Peroni Nastro Azzurro 0.0% új Forma 1-es partnere

A Ferrari a Peroni Nastro Azzurro 0.0% új Forma 1-es partnere

A Peroni szuperprémium alkoholmentes márkája elkötelezett a motorsport-szponzorációk iránt, amelynek legújabb bizonyítékaként többéves globális partneri együttműködést jelentett be a Formula–1 versenysorozat egyik emblematikus szereplőjével, a Scuderia Ferrarival. Az együttműködés fontos szerepet játszik az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliója ötödét az alkoholmentes termékek alkossák. Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.
A Shell és a Scuderia Ferrari megújítja innovációs együttműködését

A Shell és a Scuderia Ferrari megújítja innovációs együttműködését

A Scuderia Ferrari és a Shell folytatja a csapat V6-os turbó-hibrid hajtású egységének tökéletesítése érdekében folytatott együttműködést is.
Már kriptovalutával is lehet Ferrarit vásárolni

Már kriptovalutával is lehet Ferrarit vásárolni

A Ferrari amerikai vásárlói már kriptovalutával is fizethetnek a luxus sportautókért. A vállalat tervei szerint 2024 első negyedévében már Európában is elérhető lesz az új fizetési mód. Az Egyesült Államokban a BitPay kriptofizetési processzort használja a cég, ami jelenleg díjak és felárak nélkül engedélyezi a Bitcoin, Ether és USDC tranzakciókat.