Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
Fenntartható tervezésükért díjazták az LG 2023-as OLED evo tévéit

Fenntartható tervezésükért díjazták az LG 2023-as OLED evo tévéit

Az LG Electronics (LG) 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a Société Générale de Surveillance SA (SGS) környezetvédelmi címkét is magáénak tudhatja. Az elismerésekkel az LG folyamatos ESG-erőfeszítéseit díjazták, amelyeket a gyártás során keletkező műanyaghulladék csökkentése érdekében tesz.
Az LG közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését

Az LG közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését

Közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan is beszámolt eddig elért eredményeiről és a vállalat működésének hat fő területére vonatkozó stratégiai terveiről. A Jobb élet mindenkinek nevet viselő fenntarthatósági vízió az ügyfelek és a stakeholderek számára fogalmazza meg a jövőbeli terveket.