A reklámipar állapot- és kilátásfelmérése

A reklámipar állapot- és kilátásfelmérése

Vegyél részt a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet 5. reklámipari felmérésében, válaszaiddal segítve a kutatást, ezen keresztül pedig a kommunikációs iparág és a reklámszakma egészét!
A szállodai törzsvendégek számára a legfontosabb a hotel jó elhelyezkedése

A szállodai törzsvendégek számára a legfontosabb a hotel jó elhelyezkedése

A Danubius Hotels több mint 1600 magyar törzsvendégét kérdezte meg arról, melyek a fő szempontjaik a szállás kiválasztásakor.
Egyre többen figyelnek mentális egészségükre

Egyre többen figyelnek mentális egészségükre

A PopJohn januári felméréséből kiderül, hogy a magyar válaszadók 58 százaléka érzi úgy, hogy fokozódott az önismerete a járványhelyzet kialakulása óta
Hétből hét estét vitt az RTL Klub

Hétből hét estét vitt az RTL Klub

A fő célcsoportban, főműsoridőben nem talált kihívóra az RTL Klub az elmúlt héten és csoportszinten is az RTL Magyarország győzedelmeskedett.
Kiderültek az internetezési szokások: a 2 éves gyerek és a 85 éves idős ember is használja a netet

Kiderültek az internetezési szokások: a 2 éves gyerek és a 85 éves idős ember is használja a netet

Az aktív korú lakosság több mint 90 százaléka rendszeresen internetezik. A gyerekek körében egyre korábban kezdődik az internethasználat, de meglepő adat, hogy még a 85 év körülieknek is a közel 20 százaléka rendszeresen böngészi a világhálót – derült ki Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új felméréséből.
3/26