Az Instagramtól a Zing Burgerig

Az Instagramtól a Zing Burgerig

Újabb beszámoló az Evolution Konferenciáról, ezúttal Halaska Gábor tollából.
Tavaly megközelítette a 260 milliárd forintot a reklámköltések összege

Tavaly megközelítette a 260 milliárd forintot a reklámköltések összege

A teljes magyarországi reklámköltés tavaly 7,7 százalékos éves növekedéssel elérte a 259,69 milliárd forintot - közölte a Magyar Reklámszövetség elnöke az Evolution konferencián.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
GDPR: sok vállalat szerint nem lehet megfelelni az adatvédelmi szabályozásnak

GDPR: sok vállalat szerint nem lehet megfelelni az adatvédelmi szabályozásnak

A vezetők tudják, hogy bizony mégiscsak meg kellene.
Egy híján húsz éves a reklámtorta, mutatjuk a trendeket

Egy híján húsz éves a reklámtorta, mutatjuk a trendeket

Elemzésükben a hazai reklámpiac elmúlt két évtizedének legfontosabb történéseit tekintjük át.
2/9