Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Kinek áldás, kinek átok, egy biztos: a közösségi média elterjedése óta felértékelődtek a fogyasztói vélemények.
Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Csoportot létrehozni nem is annyira nehéz, de fenntartani hosszú éveken keresztül...
A robotok kitúrnak a munkánkból?

A robotok kitúrnak a munkánkból?

A telefonos értékesítők helyét a jövőben akár intelligens gépek is átvehetik – többek közt erről is szó esett a február 27-én és 28-án megtartott Evolution konferencián.
Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

A Neticle az internetezők véleményét megvizsgálva mutatta be az Evolution konferencián, hogyan is képzeljük el az ideális Super Bowl-nézést.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
1/9