A fluktuáció a betegség - de vajon mi lehet a gyógyszer?

A fluktuáció a betegség - de vajon mi lehet a gyógyszer?

Nagy a baj.
A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A HiveCreative ügyvezetőjével, Tóth-Nagy Péterrel estünk neki az employer branding kibogozásának. Annyi biztos, a kis cégek is profitálhatnak belőle, a nagyok pedig akár tízmilliókat foghatnak, ha ésszel csinálják.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer branding tanácsadó válaszolt.
Mutatjuk a legmenőbb hazai munkáltatói márkákat

Mutatjuk a legmenőbb hazai munkáltatói márkákat

Tarolt a Magyar Telekom a Employer Branding Award-on.
2/3