Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer branding tanácsadó válaszolt.
Ma már a jövedelmező ingatlanfejlesztés is elképzelhetetlen brandépítés nélkül

Ma már a jövedelmező ingatlanfejlesztés is elképzelhetetlen brandépítés nélkül

A budapesti ingatlanpiacon is egyre nagyobb az igény az alaposan átgondolt épületekre, véli Schrancz Mihály, a Property Market fejlesztési igazgatója.
„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

Az üzleti sikerhez felkészültség, folyamatos tanulás és vezetői figyelmesség is szükséges. Interjú Duca Andreával.
A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A HiveCreative ügyvezetőjével, Tóth-Nagy Péterrel estünk neki az employer branding kibogozásának. Annyi biztos, a kis cégek is profitálhatnak belőle, a nagyok pedig akár tízmilliókat foghatnak, ha ésszel csinálják.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
1/2