Ezért választják az előfizetést a fogyasztók

Ezért választják az előfizetést a fogyasztók

Tízből hat fővárosi szerint egyszerűbb havi díjat fizetni olyasvalamiért, amit rendszeresen használ az ember, mint alkalmanként – derül ki a Wolt által a budapesti fogyasztók körében végzett reprezentatív felmérésből. Feltehetően ez is szerepet játszik abban, hogy gyorsan népszerű lett a Wolt múlt év végén bevezetett előfizetéses szolgáltatása, amely Budapest mellett már további magyar nagyvárosokban is elérhető.
Nagy áldozattal járhat az olcsó Netflix-előfizetés

Nagy áldozattal járhat az olcsó Netflix-előfizetés

Június végén Ted Sarandos, a Netflix ügyvezető igazgatója bejelentette: biztosan jön egy olcsóbb, reklámos szint a streaming előfizetői csomagjai közé. A lépés logikus, ugyanis a Netflix a legdrágább szolgáltató, a jelen gazdasági helyzetben pedig sokan dönthetnek úgy, hogy az infláció mellett nem költenek ilyen luxus dolgokra. Egy olcsó csomag viszont változtathat ezen.
Magyarországon még nem mondják le tömegesen a tévéelőfizetést

Magyarországon még nem mondják le tömegesen a tévéelőfizetést

Az Egyesült Államokban csak a 2021-es évben ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondják a tévéelőfizetésüket és inkább a gyakorlatilag végtelen mennyiségű tartalmat kínáló streamingszolgáltatókat választják. Magyarországon viszont még nem figyelhető meg ez a jelenség – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Európa lemaradóban, de az év végére meglesz az egymilliárd 5G előfizetés

Európa lemaradóban, de az év végére meglesz az egymilliárd 5G előfizetés

A világ számos részén jellemző gazdasági nehézségek ellenére valószínű, hogy az év végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma a világban, 2028-ban pedig az 5 milliárdot is átlépheti. A mobilkommunikációs trendek legátfogóbb tanulmánya, az Ericsson Mobility Report új kiadásából az is kiderül, hogy a rögzített vezeték nélküli (FWA) elérések terjedése gyorsabban nő a vártnál.
Árat emelt a Twitter

Árat emelt a Twitter

Ugyan ez a magyar felhasználókat nem érinti, de a Twitter felemelte a Blue előfizetések árait. Méghozzá nem is kevéssel.
1/3