A tűpontosan mért élmény lehet a hatékony marketing kulcsa. Podcast ajánló

A tűpontosan mért élmény lehet a hatékony marketing kulcsa. Podcast ajánló

Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával Csermely Ákos beszélgetett a Reboot Hungary 18. podcast adásában.
Szeptembertől te is beszélgethetsz Pepper robottal az okosplázában

Szeptembertől te is beszélgethetsz Pepper robottal az okosplázában

Beszélő robot, óriás LED-falak, USB-csatlakozóval felszerelt padok, digitális játszószőnyeg - ilyen lesz az okospláza.
Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
A konyhádat sem kell elhagynod, hogy együtt főzhess Steiner Kristóffal vagy Gáspár Beával

A konyhádat sem kell elhagynod, hogy együtt főzhess Steiner Kristóffal vagy Gáspár Beával

„Élményfőzés” programot indít a Nosalty.
Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
1/7