Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Jó kérdés az is, hogy kik azok, akik véleményére adnak, ha költeni akarják a pénzt.
A RaM Színház járvány utáni tervei

A RaM Színház járvány utáni tervei

Technológia alapú élményterekkel egy teljesen új fejezetet nyitni a vizuális élmények megélésben, vonzóbbá tenni a színházat.
Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Offline és online egymásba ágyazódása, márkák negatív influencer-környezetben, méhként repdeső élményvadászok - interjú Vida Eszterrel (SentiOne).
1/7