“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

Találgathatunk napestig, merre változik a világ egy-egy elsöprő erejű, hirtelen fordulat után. Fölösleges. Viszont figyelni, mozgásban maradni, és alkalmazkodni annál inkább érdemes. Szeszler Vera a június 11-i Media-Digital Hungary konferencián márka, termék és tartalom együttműködéséről beszélt: hogyan kapcsolódnak, amikor az eladás szolgálatában dolgozik a jól ismert triumvirátus. Örök szabályok érvényesek, persze, mindig megújuló környezetben és módon alkalmazva őket.
TikTok: Mennyi? 50 milliárd dollár!

TikTok: Mennyi? 50 milliárd dollár!

Kész részben vagy egészében értékesítené különösen teenagerek körében népszerű TikTok online videomegosztó szolgáltatását a ByteDance annak érdekében, hogy elkerülje az Egyesült Államok korlátozó intézkedéseit. A vevőnek ugyanakkor mélyen a zsebébe kell nyúlnia.