Egy éven át tartó regionális kampánnyal állt elő a Publicis Groupe CEE a nemzetközi nőnap alkalmából

Egy éven át tartó regionális kampánnyal állt elő a Publicis Groupe CEE a nemzetközi nőnap alkalmából

A Publicis Groupe CEE bejelentette, hogy az idei International Women’s Day (IWD) témájához igazodva a cég közép- és kelet-európai irodáin átívelő kezdeményezést indít a nemek közötti egyenlőség erősítése érdekében. A regionális kampányban kulcsszerepet játszik a Sásdi Helga társvezette Publicis Le Pont, ami a Groupe magyar, cseh és lengyel szakértői központjainak egyesülésével jött létre.
Hiányoznak a nők az informatikából

Hiányoznak a nők az informatikából

Miért lennének eredendően jobbak természettudományos területen a férfiak, mint a nők? Hiába cáfolja egyre több kutatás ez a feltételezés még mindig sok lányt képes visszatartani a műszaki pályáktól.
Ahol megvalósul a női egyenjogúság

Ahol megvalósul a női egyenjogúság

Nyolc éven belül megvalósul a nemek közötti egyensúly, vagyis a munkavállalók 50 százaléka nő és 50 százaléka férfi lesz a cégnél – jelentette be nemrég nemzetközi vállalását a 120 országban jelen lévő Accenture.